Atabay Urgentiebureau
Juridisch en maatschappelijk dienstverlening




Werkwijze / Aanmelden





Hoe kunt u een urgentieverklaring aanvragen?


Als eerst meldt u zich aan vanaf de website en dit is geheel vrijblijvend. U kunt hier uw gegevens achterlaten en uw situatie kort beschrijven zodat onze traject begeleiders uw situatie kunnen toetsen. Onze trajectbegeleiders toetsen u aanvraag en als er slagingskansen zijn dan wordt de procedure gestart. Dat houdt in dat onze trajectbegeleiders binnen een werkdag contact met u opneemt om de uitslag van de toetsing te bespreken. U krijgt vervolgens alle documenten per mail opgestuurd, wij verzoeken u vriendelijk de documenten zorgvuldig door te nemen en ons de opdracht te geven voor de aanvraagprocedure.

Urgentie aanvraag€ 275,00
Spoed aanvraag€ 375,00


Aanmelden


U dient zich aan te melden voor onze diensten en onze trajectbegeleiders zullen uw situatie beoordelen en de mogelijkheden met u bespreken. Indien onze trajectbegeleiders kansen zien in uw aanvraag, zullen zij een trajectplan opstellen om aan uw wensen te voldoen. U zult dan ook zelf beslissen of u het trajectplan accepteert en ons de opdracht geeft voor de urgentieaanvraag.


Bewijsstukken aanleveren


Als de opdracht vanuit u kant akkoord is gegevens zullen wij uw situatie moeten onderbouwen met bewijsstukken. U levert ons alle gevraagde bewijsstukken per post af en wij zullen dossier samenstellen. Wat heel erg van belang is dat u tijdens het traject openheid en medewerking vertoont, want enkel met deze nodige bewijsstukken kunnen wij een dossier samenstellen. Indien u niet beschikt over alle nodigde bewijsstukken, kunt u ons eventueel machtigen om bepaalde bewijsstukken voor u op te vragen.




Aanvraag verzonden!


Urgentiebureau zal uw dossier samenstellen en namens u de urgentieaanvraag indienen. Wij zullen de urgentieaanvraag voor u volgen en contact houden met de woningcorporaties en gemeente. Zij zullen binnen zes weken uw dossier afronden en een uitspraak doen. U kunt met de beschikking uw traject voortzetten en beginnen met reageren op woningen. Wij bieden u ook voldoende nazorg zodat u geen obstakels zult ervaren gedurende deze periode.
Indien de beschikking niet naar tevredenheid is zullen wij namens u een bezwaarprocedure opstarten.




Wat kunt u van ons verwachten?


• Altijd bereikbaar binnen kantooruren voor vragen;
• Persoonlijke contact met de adviseurs;
• Vaste tarieven;
• Korte aanvraagprocedure;
• Goed contact met overheid, gemeente en woningcorporaties;
• Wij regelen de hele procedure voor u;
• Nazorg zoals, subsidies aanvragen voor de woning inrichten.

Email en telefoonnummer


info@urgentiebureau.nl
Telefoon 010-2038214


Urgentiebureau


Onze interactieve kaart helpt u onze locatie te vinden

Atabay dienstverlening
Postbus 8570
Thurledeweg 125,
3044 ER Rotterdam

Onze openingstijden



Maandag t/m vrijdag
10.00 tot 17.00 uur



KvK nummer :71529527
BTW nummer : 205323959B02